Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har så små føtter.finner ikke sko til henne i skobutikker, men må kjøpe sko på h&m. problemet er at de ikke er behagelige å gå i. er mer pyntesko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla her bruker str.21. Har sett ok sko i str 19, men det er kanskje for stort?

Skrevet

jenta mi bruker 18 i et par.. 19 i 3 par...

Skrevet

jenta mi har visst litt store føtter un da.. hihi..

Bruker størrelse 22.

Skrevet

Har ei snuppe på 18 mnd som bruker str. 19 for tiden (små føtter hun også, ja). De har ned i str 18 på skobutikker.

Skrevet

hvilken str har hun da? snuppa her på 11,5 mndr bruker 17 i sko nå...sliter med det samme...

Skrevet

Han er 80cm og bruker str 19-20, i skobutikken sier de det skal være 1 til 1.5cm ledig space forran stortåa..

Skrevet

Hei!!

Snuppa vår bruker str.22.

Skrevet

Tulla er 13 mnd og bruker str. 19 i sko.

Skrevet

Snuppa her er 15 mnd og bruker str 19, men må opp i str 20 før sommeren er over.

Skrevet

Jenta vår er 14,5 mnd og bruker str 22.

Skrevet

20 bruker gutten min på 14 mndr:)

Skrevet

alle butikker vi var i hadde bare nr. 19 som det minste, og det er altfor stort. vet ikke riktig hvilke størrelse hun er, men vi endte med å kjøpe pyntesko pe H&M og da måtte hun ha de fra 6-9 mnd.

Skrevet

Snuppa mi som blir 1 år på fredag bruker 20 i sandaler og 21 i joggesko.

Skrevet

de selger sko ned i 17 på sportsbutikker da, puma har noen tøffe noen, snuppa mi skal få slike :-) ellers så går sandaler ned i str 17 også :-) snuppa mi bruker de i fra hennes og maurits, str 15-16, det var 4-6 mndr, så snuppa di kan sikkert ha 17 ihvertfall :-)

klem fra meg som har ei lita snuppe også :-)

Skrevet

takk for svar. hun er da ganske liten ellers. 10 mnd var hun bare 71.5 cm lang.liten men søt,hehe

Skrevet

sara bruker 19 i skostørelse, 20 er for store, og hun er 18 mnd. så hun har også små bein kan du si =) hun er ikke så veldig høy heller, på 1- års kontrollen var hun 71, på 15 mnd. 74,5 og når hun va 17 mnd va hun 77, 5 =)

Skrevet

Andrea bruker str 19. Sko, sandaler og støvler. Hun er nå 1 år og 8 dager..

Klemmer fra

Skrevet

Hei,

jeg synes størresle 17 og 18 høres veldig lite ut men det er kanskje fordi gutten min har veldig store føtter i forhold til deres ett åringer. Han passet nesten aldri de fra H&M så vi kjøpte tøffe Puma og adidas joggesko og sandaler til ham. Disse måtte da bli i størrelse 24. Han er 82cm høy og veier ca.10kg.

Skrevet

der var det noen med like store bein, ja - hehehe

gutten vår er 15 måneder, 12.5 kg, 85 cm - 24/25 i sko

da er skoene den obligatoriske cm for stor, sånn som det anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...