LINDA*** Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde el-slim på tirsdag og onsdag. (Mulig torsdag også.) I dag, fredag, hadde jeg hold-liknende symptom på venstre side, nederst på magen. Er ikke dette EL da? For sikkerhets skyld ble jeg rett og slett tatt litt bakfra på kjøkkengulvet! hehe... Digg da;) Vi kan jo ikke la egget løpe fra oss Noen som tror det var EL? *håpe håpe*
LINDA*** Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2006 ingen som vet? *snufs* dumt innlegg:(
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Tror det var det som kalles "oversharing". Ble litt opphengt i bildet jeg fikk på netthinna da jeg leste innlegget.
mammaen til Thomas Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Det er mye mulig at du hadde el. Det sies vel at el kommer en dag etter man har hatt el-slim. Håper den sitter nå da!!! Vi får krysse fingrene!
LINDA*** Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2006 Hehe... Jeg tar meg så lite høytidelig, og litttttt detaljer tåler dere da, jenter;) hehe. Jeg tenker bare: Teeeenk om det virkelig var EL. Har egentlig aldri kjent de berømte el-"smertene".. Takk for svar, egentlig:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Det er bare ved EL-testing eller temping at du kan påvise EL. Slim og smerter er ingen garanti for at du har EL:
melkekua™ Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Høres ut som el ) Håper det sitter en spire for dere! Som noen sier over her, det beste for å få vite at man har el er å tempe eller å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå