Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!

Hvordan går det med deg? lenge siden jeg har vært her inne. trist å høre om faren din.. Har også mistet noen i nær familie i kreft.. Man må tenke at han slipper å plages mer! Håper d går bra med deg etter forholdene.

Hvordan er formen din da? Har du vært på UL?

Har ikke vært d enda jeg. Derfor er ikke nyheten om graviditeten helt ute enda heller. bare noen venner av meg og nærmeste familie som vet enda. Måtte flytte timen min jeg da for vi reiser til Kreta på søndag. så jeg får vel vente til jeg kommer hjem med å vite hvordan d står til der inne! Symfysemålet mitt var en del over på forrige kontroll da.. jordmor spøkte med at d kunne være to... håper iallefall d var spøk!! Vet ikke hva jeg gjør da!! men tror det kunn er en da! tatt seg ut å ha tre barn på to år!! travelt d ja!

Nå står jeg på jobb,rolig her i dag.. Står bare å tenker på hva jeg skal pakke i kofferten.. blir spennende å se hvordan d blir med ei på 1 1/2 i syden! jaja..

mange klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5373783-idefix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen er back!!! Har gubbe som har fiksa datamskina..Jippi...!

Joda har vært på ul.Termin den 12 nov og det ser ut til å bli en liten gutt.Marius skal han hete da..

Kvalmen min har gitt seg litt så den er ikke like intens.Heldigvis.

Ellers så har vi hatt en tøff tid og får vel ennå mange tunge dager, men det går bra med oss.

Men nå er vel du på kreta og koser deg du??

Håper dere har det flott.

Klem og kos.

Om det er to der inne med deg så kommer dere til å klare det også :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5373783-idefix/#findComment-5389527
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...