Gå til innhold

Liten rapport vedr. min eksamen nå i helga

Anbefalte innlegg

Hei på dere:)

Oppgaven fikk vi utdelt nå i dag kl 1200, var så spent at jeg nesten pissa i buksa. Det var litt av en oppgave, må si det blir mye jobbing. Jeg tror at jeg skal klare å dra dette i land med en ok karakter.

Å for dere som lurer på hva jeg har eksamen i så går jeg regnskapsskolen på Nki via internett. Å nå er det eksamen i alle fire modulene.

Ha en hyggelig helg dere som ikke må sitte inne med eksamen...

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at deg gikk bra bente69!!!

Når en er kjempenervøs før en eksamen, da er en veldig klar for å gjøre det aller beste, og da har en også som regel lest noe innmari!

Er du ferdig med eksamener nå da, og kan begynne å slappe av og nyte sommeren??

Ja, når oppgaven er sendt rekomandert på mandag skal jeg være glad:))) Det er ufattlig mye jobb, men jeg skal nok bli ferdig. Det er litt forsmedlig at jeg må sitte inne å jobbe i hele helga når det er så fint vær. Jeg har en innsendingsoppgave jeg må gjøre før jeg er helt ferdig med regnskapsskolen. Spm er om jeg skal ta et halvt år med lønn også, det har jeg ikke helt bestemt meg for enda.

Håper dere alle sammen får en strålende helg:) Hyggelig at dere tenker på meg :))

Nå skal jeg legge meg, har nå jobbet 12 timer minus en pause på ca 1,5 time. Så jeg begynner å bli sliten, ja. Godt morgendagen har 24 timer også hehe...

Lykke til med eksamen Bente69!

Når mandagen kommer kan du begynne å leve igjen,og innsatsen blir sikkert belønna i form av en god karakter...:)

************************************''C";)*************************************

Annonse

Håper det har gått bramed deg, bente69! Det har det sikkert. Husker veldig godt eksamenstiden - både gledet meg og gruet meg. Uanset, så får du nok en herlig befriende følelse når du nå har fått levert oppgaven senere i dag. Ønsker deg masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...