Gå til innhold

April: En mammatanke...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Dere vet hvordan det er å titte på barna våre og bare kjenne hvordan hjertet renner over? Hvordan man bare MÅ ta dem opp og kose litt på dem? Hvordan man nesten kan gråte av lykke når man får en klem? Og hvor aggressiv man kan bli dersom man aner at noen vil/kan gjøre barnet noe vondt?

Det har plutselig fått tankene mine opp for hvordan min mor må føle for meg, og det er helt sprøtt! Tenk at jeg har vært opphav til så mange følelser! En ny dimensjon i forholdet til egen mor som jeg ikek har innsett før nå siste uka...

Måtte bare dele... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5373720-april-en-mammatanke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja disse følelsene er helt herlige :)

Nå har jeg jo en 11 åring som ikke alltid klarer å holde inn om kvelden tiden sin.. Og kjenner med engang at jeg blir redd,så sint og når han endelig dukker opp så blir jeg glad :) Han glemmer seg når han er på fotballbanen for fotball er jo hele livet hehe..

Når dette skjer og jeg klager min nød til min mor så bare ler hun.. hehe Line slik har jeg hatt det med dere,så nå skjønner du hvorfor jeg var redd og kjeftet når dere endelig dukket opp :)

Hun var ekstremt redd for meg da jeg var liten.. Vi bodde med sjøen som nærmeste nabo og jeg elsket å gå ned der.. Kaste stein var det gøyeste,men en dag så hoppet jeg med steinen.. Var da 2 år og hadde klart å lure meg ut på en måte :) Da de fant meg lå jeg med ansiktet ned i sjøen... Det var i siste liten de tok meg opp.. Skjønner jo nå etter at jeg ble mor selv hvorfor hun var så overbeskyttende med meg.. Men ikke da jeg var 12-13 år og aldri fikk være med vennene mine ut i båt...

Jeg hadde vannskrekk i mange mange år så jeg forstår godt at hun ikke sendte meg ut i båt da :) Men måtte jo være litt tøff også hehe

Nå skal jeg nyte barnefri kveld sammen med sambo :) Vi har Emilie her da,men hun sover jo nå.. Stian er reist med laget sitt på cup hele helgen.. Vi skal opp der i morgen tidlig og heie de frem til seiere :)

Ha en fin helg alle sammen :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...