Gå til innhold

Etter et kort opphold her, må jeg si farvel og dra tilbake til bli gravid!


♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

SNUFS! Den lille spiren min klarte ikke å klamre seg fast denne gangen heller.....alle gode ting er tre (håper jeg!)

 

Takk for meg enn så lenge!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig leit, vet hvordan du har det, mistet for 3 uker siden. Ta godt vare på deg selv.

 

Sender avgårde en diger trøsteklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre...

LEste innlegget ditt på "bli gravid" også... Det er urettferdig at sånne ting skjer liksom med samme person hele tiden. Man føler liksom man får all ulykken... Vet hvordan det føles...

Men selv om ord er en fattig trøst, er det motgang som gjør en sterkere. Om en liten periode er dere tilbake her i 1.tri med en nytt mirakel... Bare vent. Uansett så er alle gode ting tre?? :)

Gir en trøsteklem og ønsker deg kjempe lykke til og håper jeg ser deg snart i en av trimesterene..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Har også mistet min lille spire, så jeg blir med deg tilbake til bli gravid. Hvem vet, kanskje vi følger hverandre tilbake hit igje også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere 2:(

 

Nå ble jeg skikkelig trist, dette var ikke noe gøy..

 

Håper virkelig spiren sitter om ikke så altfor lenge, å at den klorer seg HARDT fast...

 

God klem til dere begge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken av kondolanser til dere begge to og krysser alt jeg har av fingre og tær for at dere snart er tilbake her og at alt da går strålende!!! :o)

 

Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var trist å høre.. Føler med deg. Håper du kommer raskt tilbake, det fortjener du..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...