Gå til innhold

Flere som er "såre" øverst på magen?

Anbefalte innlegg

Jeg er 31+4 i dag, og jeg har begynt å merke at jeg er så innmari sår på oppe magen. Babyen er veldig aktiv, og sparker og rører seg masse (koselig det altså)! Trodde først jeg var solbrent, men det virker liksom som om det kommer innenfra. Lurer på om det fordi babyen ligger og "gnager" opp mot brystet mitt? Tror den fortsatt ligger i seteleie... Flere som har det sånn? Er det noe jeg kan gjør for at det skal bli bedre?

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn. Har en uke til termin, og har nok hatt det sånn siste 8 ukene tipper jeg. Ikke noe å gjøre med det. Babyen min ligger riktig vei og hode har festet seg, men det "såre" er der fordet. Vet ikke om du ble noe klokere..... Syns kanskje det er verre i perioder, men du må nok bare venne deg til det. Kommer på mye rart etterhvert.

uff sånn har jeg hatt det siden jeg var likelangt på vei som deg er 37 uker nå og det har ikke gitt sg enå.. trodde også min lå i sete leie men han gjør vist ikke det...

har funnet ut att det bare er å bite tenna sammen ......

lkke til videre...

i uke 37 nå og er veldig øm i hele magen jeg-mest over navel. vondt om man gjør noe anna enn å stryke på den. men det virka greit idag hos legen bortsett fra at jeg må til UL for å sjekke om han har snudd seg-ikke foreløpig iallfall :/

Godt å høre at det er flere som har det på samme måte... Ja, det er vel bare å bite tennene sammen! Er jo ikke den verste plagen man kan ha, så jeg skal ikke klage jeg!

Lykke til med fødsel alle sammen! :o)

Klem fra

Annonse

Gosj, ja. Det verker skikkelig i de nederste ribbeina. Blir litt klar av det, men det er helt normalt. Jeg synes det er godt å lene meg godt bakover og svaie godt i ryggen. Det letter litt på trykker i noen sekunder.

Det som kan bedre situasjonen betraktelig er fødsel *ler meg skakk* (er overtrøtt så det holder, bør vel hoppe til sengs før jeg får enda dårligere humor)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...