Gå til innhold

La oss "misjonere"litt!

Anbefalte innlegg

Da jeg begynte med flaske følte jeg meg alene i denne verden. Ingen snakker om ammeproblemer, eller de glemmer det...Synes det er viktig at folk hører at mitt nurk får flaske, og er storfonøyd. Hva er vel bedre en enn mor som koser seg i permisjonstiden i forhold til en mor som gråter seg gjennom hver amming? Tror ikke andre er klar over hvor mye det koster å ta avgjølrelsen å måtte gå over til flaske. La oss flaskematere spre det glade budskap og ikke minst vise helsestasjonen at barna er fornøyd med livet! Det er nok ammetvang rundt omkring!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5373569-la-oss-misjonerelitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også enig..

Jeg skammer meg i det hele tatt ikke over å gi flaske, jeg og gutten min har ikke hatt det bedre enn etter vi begynte med det.. Jeg forsvarer flaska til min død! Selvsagt vet jeg at mm er det beste, men det er ingen selvfølge at amming er det beste.. Min morsfølelse kom ikke helt ut før puppene var tomme den.. Alt gikk med til å takle smerten og "depresjonen"..

Mamming er viktigere enn amming. En mor som har det bra og har overskudd til å gi baby alt av omsorg, nærhet og kjærlighet er bedre enn en mor som sitter og gråter over halve døgnet og har så vondt at hun ikke klarer å holde baby inntil seg (melkegangene mine, huff)..

Dette var en dyrekjøpt lekse for meg, men nå har jeg lært!

Unnskyld, men har du problemer når noen en anonym? Er det ikke innholdet du er her på sidene for å lese? Når jeg snakker med folk tar jeg selvfølgelig ikke finnlandshette på for å gjemme meg! Men på noen av disse sidene er det enklest med anonym da noen er litt hormonell...

Annonse

skriver under med STORE BOKSTAVER PÅ DETTE!!!!!!!!!!

må si jeg er dritt lei av å få høre "hvor dårlig" mor jeg er...

Helt ærlig trur jeg nok at morsmelkerstatning kankje er bedre å få enn melka mi også... (røyker)...

Å ikke for å snakke om hvor kjekt å godt det er for meg som mor, ENDELIG har jeg masse energi å gi min lille sjarmør, å far kan jo også passe på han slik at jeg kan komme meg ut å ha litt tid for meg selv, uten å ha en onge hengende etter puppen på meg å sutre fordi jeg stresser... nei denne krysser jeg av med glede, som sagt før her, det er mye viktigere med mamminga enn aminga... sjøl om mamma velger å ikke følge boka...

Jeg følte jeg måtte hele tiden forsvare og forklare hvorfor jeg ikke ammet..så var det en klok sjel som sa til meg at mamming er viktigere enn amming og at Ingen har noe med hvorfor.

Så når noen spør : Ammer ikke du? Nei sier jeg bare da og gir de et smil!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...