Gå til innhold

Mistenker det ikke er

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge igjen..har ikke termin før 2.august men jeg kjenner igjen depresjonen som blusser opp også er jeg så trøtt og sliten.Eier ikke tolmodiget ovenfor dattera mi på tre år.Jeg skriker til henne for den minste ting...huff,det er ikke meg..

Jeg vil bare være alene på soverommet,helst...men det er jo umulig.

Jeg orker ikke masing eller rot..jeg vil bare sove på rommet i fred,gjerne i flere dager....

Tror jeg er klar for baby nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei

Hadde du det slik sist gang fødselen startet? Kjenner meg så igjen i det du beskriver for sånn har jeg det nå + at jeg har en følelse av at noe skjer snart. Sist jeg fødte (snart fire år siden), fikk jeg en voldsom energi like før fødselen startet, men det trenger jo ikke bli likedan denne gangen....

Er også klar for baby nå:)

Skrevet

Hei; )

Ja,jeg hadde det slik forrige gang.Husker at jeg bare ville være for meg selv men plutselig de siste dagene før fødselen kom energien tilbake.

Kan godt hende at det er enorm ønske tenkning,jeg har jo tross alt litt tid igjen men jeg kjenner at prosessen er i gang.

Rart hvor man plutselig føler seg så klar men samtidig sliten.Enkelte netter når jeg har våknet 6 ganger for å tømme blæren da tenker jeg; huff..nei..håper det enda er litt tid til barnet kommer...og det fordi jeg føler meg så trøtt og uopplagt til å klare å ta hand om den lille.Det går seg vel til; ) -Har du lenge igjen eller er du en av de som venter i spenning og har termin nå snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...