Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin i dag, og trodde aldri jeg ville gå til termin, men det har jeg og ingenting skjer. Har født før termin to ganger og var sikker på det nå også. Jeg er eksrtemt utålmodig og veldig klar for å føde ( få babyen vår). Var til modningsakupnktur hos jordmor i går og hun strekte litt og sa at jeg hadde 3, nesten 4 cm åpning og det burde skje noe snart. Slimproppen gikk nettopp, har aldri sett det før, men det var en propp av slim, så det var ingen tvil. Har hatt masse kynnere siden uke 14, og mer de siste ukene, i dag i flere timer med 10 min i mellom, men det er bare kynnere , ikke rier. Hodet er ikke festet, så det er ikke så mye nedpress. Det må være derfor det ikke skjer noe. Stakkars mannen min, jeg holder på å bli gal av å vente. Vi er nok mange som har det slik ja. Har gått masse turer, prøvd sex, trapper og vindusvask. Har jo fått 3-4 cm åpning, men nå vil jeg at det skal skje noe mer!!!!! Måtte bare skrive av meg litt frustrasjon, er jo glad for å gå til termin, siden første barnet mitt ble født i uke 31. Det er nok bedre dette. Men likevel, nå vil jeg ha ut babyen vår!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5373148-termin-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...