Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt hele tiden, har mensen verkinger i underlivet og er kvalm hele tiden. Jeg ble spådd inne på dinbaby.com.. og de spådde at de trodde jeg var det..sjangsene var ihvertfall store. men jeg tørr ikke teste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er IKM da??

Kan jo være at du er gravid da..:o)

Håper spiren sitter da!

Uansett lykke til!

Skrevet

ikm er 4.juli.. så det er kanskje litt tidlig enda ?? men jeg er så trøtt og vil sove hele tiden.. er så kvaaalm, så jeg nesten kaster opp... i følge gubben har jeg humørsvingninger til 1000... og jeg har mensen verkninger hele tiden... mye syting her nå...

men jeg tørr som sagt ikke å teste enda...

Skrevet

øh, er jeg på bærtur eller....? har du IKM 4. juli, så har du vel ikke hatt El enda? Og da må du jo være gravid fra forrige EL eller?? er ikke SÅ inne på denne regninga her inne, men....

Håper det er en liten spire, kan jo hende?!?

Skrevet

Nei - du er ikke på bærtur, men jeg tror det er en del prøvere her inne som egentlig ikke kjenner syklussen sin og vet om eggløsning og sånn. De er bare kvalme og så tror de at de er gravide...

Skrevet

Det er litt tidlig ja.. når hadde du mensen sist da?

Skrevet

Jeg hadde sa for snart 4 uker siden... har ikke fått igjen mensen enda... kan hende kroppen min bare lurer meg....

Skrevet

Hvordan kan du vite når du har ikm da?

Skrevet

jeg vet ikke... bare regna sånn ca etter åssen syklus jeg hadde før jeg ble gravid...

Skrevet

Hei Vestli.

Den syklusen du hadde før,teller IKKE nå.

Du hadde en SA for 4 uker siden,hvor lenge blødde du?

Mulig din nye syklus er i fra SA`n din.

Da skal du ha TR i disse tider,og kan ha hatt EL for 14 dager siden. ;-)

Ta deg en test du.

Lykke til.

Skrevet

Om du har hatt en sa så kan dessverre kroppen din være litt ute å kjøre enda. Jeg følte meg mer gravid etter sa enn når jeg faktisk var gravid.. Også må man huske at når man har mista så ønsker meg seg så inderlig en spire igjen, så om du er som meg så har du kanskje kjent litt for godt etter symptomer?

Men du kan jo være gravid, man skal jo visstnok bli lettere gravid etter en sa siden hcg fortsatt er i kroppen.

Lykke til

Skrevet

Så ønsker MAN seg.. ikke meg.. hehe.. en liten skrivefeil ute å går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...