Gå til innhold

Oktober: Kynnere?


Amy 06 blir storesøster:)

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen kan forklare hvordan kynnere kjennes ut?

Er 21+4 og har hatt en form for stramming i nedre del av magen...er det kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som kynnere. Jeg får en stram og hard mage, ikke vondt eller ubehagelig og slipper ganske raskt. Begynte da jeg var ca 21 uker, er 24 + 2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være litt vondt. Synes kynnerene nå, uke 23, er ganske kraftige, som mens-smerter. Det presser noe nedover og pulsen øker. Kan vare ganske lenge før de går over og kan komme både når jeg ligger og slapper av og når jeg stresser. Er ikke bekymret, for det har vært slik i alle tre svangerskap. De har startet tidlig og vart ut hele svangerskapene. Har godt 12 og 9 dager over tiden tidligere, så det har ikke framskyndet noe. Kynnerne blir kraftigere og mer ubehagelige etter hvert som livmoren vokser. Man kjenner at den blir knallhard og utstående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på dersom du får veldig mye kynnere. For meg gikk de over i ekte rier da jeg bare var 32 uker på vei. De klarte å stoppe fødselen, men det er ikke alltid de gjør. Så vær litt på vakt.

jeg har kynnre ved dette svangerskapet også og jeg synes de er både uubehaglige og litt vonde, så det er veldig individuelt hvordan du føler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...