Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Mener å ha lest at de kan dette fra fødselen av, blant annet at de rekker tunge tilbake hvis du gjør det først, osv... Er det meningen at det skal være veldig tydelige grimaser? Poden min smiler når jeg smiler og gaper når jeg gaper, men dette med å rekke tunge får han ikke helt til hihi... Men ser han prøver på et eller annet. Artig.. Men det er vel ikke sånn at alle skal kunne det innen de er 2 mnd? Synes det virker så rart, for det er jo bare noen uker siden han lærte å smile skikkelig. Er vel ikke bare bare å geipe heller eller? Synes så mange snakker om dette med å rekke tunge nemlig.. Han kan det altså, men gjør det ikke når jeg gjør det. Når begynte deres unger å herme skikkelig? Hehe synes det er så søtt.
Lindis :-) Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Min er snart 10 uker og får heller ikke til å rekke tunge! Men hvis jeg tar meg på haka eller på nesa gjør hun det samme.. Tok på lip gloss her forrige dagen og da begynte hun å gjøre de samme bevegelsene.. ! Utrolig morro å se på! Men geipe det får hun ikke til.. Da bare ler hun når jeg gjør det.. hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 vet ikke helt når mine begynte med det, men tanta mi har fortalt meg en gang at hennes yngste hermet etter grimaser allerede mens de lå på sykehuset etter fødselen.
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Min på 7 uker geiper mye. Har geipa til han siden vi kom hjem fra sykehuset fordi jeg leste et sted at hvis du gjentar ting ofte så vil de prøve å gjøre det samme. Prater også tydelig til han når han ser på meg og da stopper han helt opp og følger ordentlig med før man kan se at han prøver å gjøre det samme med leppene og tungen som jeg gjør. Morsomt å se på : )
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 hehe ja tassen her bare ler han også.. ikke så rart, når jeg tenker etter hvordan det må se ut når en voksen person står over deg og vrir trynet hehe.. men håper han får til snart.. det der med armbevegelsene har jeg ikke prøvd! Har sett han har begynt å slå etter lekene i babygymmen som dingler. hmm det skal jeg være mer obs på neste gang.. å for en spennende tid dette er!
Gjest_1001 Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Min gjeiper masse, har gjordt det siden dag 3 eller noe, de første dagene var jeg litt slapp med å få han til å herme. Etter 5 dager kom sussemunn og gaping, når han var tre uker kom første smil som ikke var forårsaket av luft, hoho. Og nå er han 8 uker og hermer etter de fleste ansiktsuttrykk... (så lenge man ikke lager grimaser, da begynner han å grine, hehe, sånn lys *det var skummelt* grining)
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 ja det er kjempemorsomt.. =) ser han prøver og er kjempeoppmerksom, men han får ikke helt til å rekke tunge enda nei. mulig jeg ikke har gjort det nok, for alt det andre klarer han.. hehe er artig dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå