Gå til innhold

Juni: bebbisimagen og andre overtids"arbeidende"


huldra75

Anbefalte innlegg

uhu har det akkurat som du, var på overtidskontroll m ul i dag, en uke over, pga høyt sf mål, men barnet var innenfor normalt. mage, hode vekt og alt, men da hun skulle sjekke mormunn sa hun, nei her trengs det mange kynnere til, vi setter deg opp på overtidskontroll neste fredag og har det ikke skjedd noe før det, så følger vi deg tett opp hele helgen, dvs mer enn 14 dager det. fy søren har vært så deppa i dag, men jeg vet jo at en uke pluss minus ikke har noe å si, men åååå.

 

ja det var et hulderbrøl.

 

god helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...ufff...ja...det her er søren meg no skikkelig driiiiiiit! men prøver jo å tenke positivt ja...at nå er det "bare" 7 dager igjen..men så r d jo det om de setter i gang da...uff...det kan jo gå 10-12 dager til...noen dager fra eller til skulle jo ikke ha noe å si...men JO det har det!!! ååååå!!!

 

si i fra om du prøver et kjærringråd (som funker) for å få i gang fødselen...ei jordmor sa til meg at jeg skulle gå opp trappa og hoppe ned trinn for trinn! skal definitivt prøve det...:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Er 15 dager over termin (13 over UL, men den er visst usikker..), var på 2-ukerskontroll i går og det var skikkelig deprimerende, ikke noe snakk om igangsetting en gang, men så heldigvis ringte de og sa at jeg kan få settes i gang på mandag, så skal til samtale der i morgen... Jeg også var ikke moden, men mormunnen var myk, men han trodde vi kom til å gå til mandagen allikevel... Altså 18 DAGER OVER..! Sukk..! At det går an..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...