Gå til innhold

Hvor store er deres 7-8 mnd gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 7060. Hun er 68 cm lang. Er liksom veldig liten i forhold til jevngamle. Og nå har hun blitt syk, vil ikke spise, bare litt pupp.

Hvor store er deres jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8, 5 kg og 66,5 cm

Skrevet

Julie var 8450 gram og 74 cm på 8 månederskontrollen, men hun er lang da :o) Kanskje grunnen til at vesla di ikke vil spise er at det er så varmt ute nå? Ikke alltid godt med mat i varmen, merker det selv også.. ;o)

Skrevet

Jenta mi har heller ikke spist stort de siste dagene, er nok pga varmen ja.

Skrevet

7,5mnd og veier 9,5kg og er 74cm lang..... ;o)

Skrevet

Hoho, sniker meg inn her for å kommentere, min gutt på snart to måneder er nesten like stor som din jente....

Skrevet

8,105 gr 74,5 cm hun er lang og slank. spiser mest morsmelk. prøver å gi mer grøt og vanlig mat, men hun spiser ikke så mye. hun holder på sin vektkurven så legen er ikke bekymret.

Skrevet

Jeg har ei lita jente -8 m; 67,5 cm og 6370 g. Hun spiser mat tre ganger om dagen, i tillegg til pupp. Men selv om hun er lita, er hun full av futt - har krabbet i en måned nå, reiser seg opp langs bordet og i lekegrinda, og er ikke i ro et sekund. Hun brenner nok kaloriene raskt:-)

Skrevet

Jeg har også ei lita jente. Hun er snart 7,5 mnd, og tipper hun veier rett under 7 kg. Hun spiser 3 små måltider hver dag i tillegg til pupp. Hadde gjerne sett at hun spiste litt mer, men hun vil ikke ha. Er forsåvidt blid og fornøyd og suser rundt hele huset på magen. Er heller ikke i ro et sekund. Soving er kjedelig!

Skrevet

Mi var 7300 og 66,5 cm da hun var 7 mnd.

Skal på 9 mnd kontroll på mandag og det blir spenende.

Skrevet

jenta mi var 6890 g og 66.5 cm når hu var 7 mnd...nå er hu straks 8 mnd, og jeg tipper hu ikke har lagt på seg mer enn 200 g ca...hu er i full fart hele tiden, men spiser heldigvis godt!

Skrevet

Mi er ikke så veldig mye større hun heller, 7760 gram og 70 cm. Og hun er av de største på barselgruppa.

Ingen storspiser, puppen er fortsatt aller best. Hun er i tillegg i farta hele tiden krabber og klatrer og reiser seg i alt hun kan reise seg i.

Skrevet

Jenta mi var 8600 og 68 cm. Det er forresten vanlig at barn i den alderen blir mat lei. Har du prøvd å gi andre ting? Ofte er det at de ikke vil ha for most mat, og dermed ikke vil ha grøt eller veldig most grønnsaksmos. Prøv med brødskiver, og prøv å la henne få spise litt selv. Gi henne noe hun kan ta i hånden og kjenne på og grise litt, og kaskje etterhvert putte i munnen. Prøv avokado. Det er det masse kalorier i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...