Gå til innhold

Er det mulig å kjenne liv i uke 10


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er mulig. Den lille krabaten der inne er bare cirka tre cm på den tida, leser jeg her på disse sidene (se "fra uke til uke"). Men jeg kjenner masse rart, jeg også, og er bare i uke 8. Har slått meg til ro med at det sikkert er sammentrekninger i livmora jeg kjenner eller rett og slett luft i tarmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også,og det ligner skikkelig på den lille "fiskehalen" jeg venter så spent på:) Men det er nok bare luft, det har jeg sannelig nok av...

8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babyverden.no kan du taste inn dato på terminkalkulatoren, da får du opp en liste med datoer for når ting skjer. På meg står det at knøttet begynner å bevege seg snart, dvs når jeg er i 10. uke (er 9+0 i morgen). Jeg regner selvfølgelig ikke med å kjenne noe som helst på leeenge, men dere som har vært gravide før, og vet hvordan det kjennes ut kan kanskje kjenne noe tidlig?

Kan likevel ikke skjønne at den lille tassen skal ha så mye krefter når det veier 10 gram eller noe slikt, så jeg vet ikke hvor hardt den sparker fra seg så tidlig da...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...