Gå til innhold

SpongeBob!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Det høres ut som du har en fin jobb, da... grønland, Tromsø, Moskva... sukk.... jeg skal kanskje på et møte på et hotell i samme by som jeg jobber neste uke, det er det mest fancy jeg kommer til å borti dette året :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til får faktisk snille akademikere også jobb, og i noen tilfeller (mitt) er det drømmejobben. Jeg storkoser meg! Eneste problem er at jeg jobber med nordområdespørsmål, og det betyr at alle stedene jeg reiser i jobben er grisekalde... Ikke noe særlig siden mitt svangerskapstegn nr 1 er at jeg fryser og fryser og fryser!

 

Nå er faktisk møteuka over mer enn en time før tiden, så jeg sitter og venter på buss til byen, om bare 5 timer er jeg hjemme hos mann og barn og bikkje! Tenkte å være ung og urban og gå på kafé inne i sentrum, sitte i fred og ro og lese avisen (eller et glossy mag, kanskje?) og drikke kaffe latte og nyte at det _ikke_ er noen som drar i meg:) Snakkes mandag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh så herlig :D

 

jeg får masse tid til sånt etter at lillejenta flytter til pappa for å begynne i barnehage, mens jeg fremdeles er stuck i Trondheim i jobben minst en mnd lenger. Jeg kommer til å savne dem noe helt sinnssykt, men jeg gleder meg også en hel haug til å kunne være litt storflott og bruke tid på meg selv :)

 

Ha ei fin helg! prates :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned uten mann og barn høres skummelt ut - tror det hadde blitt nok av langhelger på meg, gitt! Gubben begynner i den vanlige jobben igjen i juli en gang, så da er det bare meg og poden (og bikkja) fra lørdag morgen til onsdag kveld - det er i alle fall teorien, men stort sett blir det jo enda lengre... Utrolig hva man kan bli vant til, men så er det jo ekstra stas å se sin elskede igjen etter mye fravær, da!

 

Og du har jo nok av pakking og oppussing å ta deg til - god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helga blir travel ja... tirsdag kl 08 kommer fotografen for å ta bilder til annonsen og prospektet av leiligheten... da må ALT være spit-shaina og styla og perfekt... blir litt jobbing siden vi må reise til nystedet søndag og mandag pga overtakelsa av nyhuset... hehe.. men det ordner seg nok :) Gleder meg midt opi det hele også!

 

bortsett fra at magen er blitt så stor at jeg er nervøs for om det kan være tvillinger..... hjelp! kanskje jeg får tidligere UL likevel :) Skal til jordmor på mandag, hun kan nok berolige meg litt.

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingene Dunder og Salt! Jeg håper for din skyld ikke det er tvillinger - eller, det er visst slitsomt å være tvilling-gravid, men fantastisk å få to på en gang, da! Uansett... Har ikke egentlig begynt å få mage, jeg, bare spiser så mye til tider at jeg tror det til magen er flat igjen... I dag har jeg til og med strømpebukse på meg (SÅ kaldt er det her), så jeg ser jo direkte slank ut - forhåpentligvis for siste gang på denne siden av nyttår.

 

Håper du kommer på besøk og shiner huset mitt etterpå, nå som du får så god trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe :) du får vente og se til annonsen kommer på nett - kanskje du finner ut at det ser så jævlig ut her i CasaDundersalt i Trondheim at du kutter all kontakt oss tegneseriesvamper/helter imellom..... det greie er at i og med at jeg ikke kan løfte tungt, male eller noe sånt så går all energien min inn i å fikse opp leiligheta til visning. Det er slitsomt, men veldig spennende også :) Blir gøy å se om det kommer folk på visning - om de legger inn bud, og ikke minst om det blir budrunde! kanskje er jeg steinrik om et par uker?!?!? hihi..... da kan jeg LEIE noen til å komme og shaine huset ditt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt, siden jeg er på vei ut av 1.tri....

Okei, deal :)

 

See you there, honeybum! (min og mannen min sin omskriving av det mer kjente engelske kosenavnet... vi syns nemlig "honningrumpe" hørtes litt koselig ut også)

 

ps: hver gang jeg leser innleggene dine sitter jeg og nynner på sponge-bob-jingle'n... på norsk riktignok ... SVAMPEBOBFIRKANT! mmhmmmhmm SVAMPEBOBFIRKANT

 

damned you woman.... hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...