Gå til innhold

Kva gjer det med storesøsken

Anbefalte innlegg

..etter fødselen, men det har enno ikkje komt heim frå sjukehuset med babyen?

Om alt står bra til, blir pappaen på sjukehuset med oss til vi kan dra heim alle sammen. Håpar berre vi får familierom, og eg slepp å ligge på barsel fordi storken og pasienthotellet er fullt. Har lang vei til sjukehuset, så det blir travelt om pappaen skal reise masse fram og tilbake. Og storesøster har det sikkert like godt med alle besteforeldra sine, enn pappaen som styrar rundt. Er jo berre snakk om nokre dagar.

Korleis har det tenkt å gjere det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5372612-kva-gjer-det-med-stores%C3%B8sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at hun kommer til å være hos besteforeldrene sine. Og så håper jeg å bli lagt inn på pasienthotellet, sånn at også hun og pappaen kan komme å bo. Vi har allerede kjøpt smokk til den lille babyen som hun skal pakke inn å gi. Og så kommer vi til å kjøpe noen gaver som er fra babyen til henne. Tror det er viktig å gjøre stas på henne også, hun blir jo tross alt storesøster og får en stor omveltning i livet. Ellers snakker vi mye om hva vi skal gjøre når babyen kommer ut, at hun skal være med å skifte bleier på babyen osv. Hun er forøvrig helt opptatt av baby for tiden, og vil se film av seg selv fra da hun var nyfødt hver dag. Så jeg håper det gjør hele prosessen lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...