juliful Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Hører stadig at gravide blir strippet av jordmor før terminen. Er det blitt veldig vanlig? og er det noen her som skal det? Jeg har ikke diskutert det med jordmor -men skulle gjerne gjort det hvis det kan framskynde fødselen litt. Hvor tidlig kan jordmor gjøre det -noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marishka Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Og hva er "stripping" for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliful Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Skal vist være at jordmor løsner eller fjerner hinna mellom livmora og fostersekken. Det må være litt modent og begynne å få åpning for at hun kan gjøre det.. siden hun må inn med noen fingrer... Hvis jeg har forstått det riktig da, har bare lest om det her -ikke pratet med lege/jordmor om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Har blitt gjort på meg 2 ganger. Første gang 14 dager før termin. Da var jeg ikke noe særlig moden og det eneste det førte med seg var at jeg hadde masse falske rier hele dagen. Vonde var de og. Gangen etterpå var dagen før termin. var da moden og jeg fødte dagen etter. De lærde sier at det ikke har noe effekt viss en ikke er moden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå