Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg sønnen min har hostet littegrann hver dag i en alt for lang periode. Nevnte det for legen på 6ukerskontrollen som jeg hadde først i går(!), gutten er 2 mnd. Men han bare viftet det vekk og sa det sikkert var ingenting.. Han er jo legen og vet jo sikkert best. Men hva kommer hosten av hvis han ikke er forkjølt?

Han nyser og hoster hver dag (ikke kjempemasse da men...), men nesa renner ikke. Og han har heller ikke feber.

Er det vanlig at de hoster litt, og hva er i såfall årsaken? Og kan han være forkjølt selv om nesa ikke renner? Er redd for å virke overhysterisk om jeg kommer til legen med en baby som hoster litt hver dag... Er ikke stygg hoste, virker mer som han har noe i luftveiene =/

Vet det er utrolig dumme spørsmål, men heller det enn å lure =)

Fortsetter under...

Gutten min har hosta og nysi siden dag en han.. Har vært forskjøla et par ganger med slim og snørr og litt feber.. Nyser stadig vekk nå og og hoster litt hver dag.. Høres ut som sånn hoste som de gjør til.. Skikkelig pingle hosting liksom ;) Er nok ikke noe farlig.. Gutten min er 4,5 mnd.. =)

Det er sikkert som du sier, han har sikkert noe som irriterer luftveiene. Tenk på at den lille kroppen har ikke store passasjene det skal gå luft og slim gjennom. Det skal ikke mye til før blir litt tett eller irritert. Som hs sa, det er ikke noe farlig og veldig vanlig

Det er beroligende å høre, alltid godt med sånne svar ja :)

Er som sagt ''pinglehosting'' hehe... Skal i hvertfall ikke bekymre meg mer, med mindre det skulle bli verre. Men det høres jo ut som dette er normalt, så da satser jeg på det. Han er jo så glad og fornøyd også, så ingenting mer i veien :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...