Gå til innhold

masse kviser = jente??

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal bli mamma for første gang 27 des, og er selfølgelig spent på om det blir gutt eller jente. Etter jeg ble gravid har jeg fått MASSE kviser i ansiktet.(har aldri hatt så mye før, ikke engang i puberteten:)

Men min søster sa at da hun gikk gravid med sin sønn, fikk hun ikke kviser. Men da hun ventet sin datter hadde hun masse kviser.

Tror dere jeg da venter en jent?

Noen som har erfaring med dette??

Ha en forsatt fin junidag:)

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5372124-masse-kviser-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

jeg har hatt kviser siden jeg var 10 år og vært veldig plaget med d..er 20 år nå og dei siste åra har d vært opp og ned med hvor mye d har vært men nå når jeg er gvavid (vet at jeg venter gutt) så har jeg vært så bra i huden:D kansje d er noe i d? men må si at jeg har solt meg en del og d skal jo være bra for kvisehud! et lite tips;)

Annonse

I mitt forrige svangerskap fikk jeg masse kviser og jeg fikk en gutt! Slet med det også etter at han var født og fikk til slutt hjelp hos en hudlege. Denne gangen har jeg så og si ingen kviser (bare noen få som dukker opp bak ørene...), så jeg er veldig spent på hva slags kjønn det er denne gang.

var skikkelig plaga med kviser da jeg gikk med jenta mi....jeg så rett og slett ut som en dass....aldri føkt meg så stygg før som da jeg gikk med henne....helt ærlig.....denne gangen er allt motsatt....men vet ikke hva det blir mulig vi får sett det på ul den 29.juni:D

Annonse

Jeg fikk ei jente for 2 år siden og hadde masse kviser undre graviditeten. Nå venter jeg jente nr 2 og har også nå masse kviser... Er jo helt ru på bringa og på ryggen....

Det sies jo at jentene tar skjønnheten fra mamma'n sin under graviditeten... Men tilfeldighetene rår... :o)

Blir spennende å se hva du får da :o)

Jeg hadde masse kviser i mine tre forrige sv.skap og jeg har tre gutter....er gravid for 4 gang og har ikke fått kviser enda....men jeg vet ikke kjønn enda....skal på UL så da får vi se....da jeg gikk gravid sist gang mente alle jeg fikk jente fordi jeg var så syk,men den gang ei....men ønsker meg ikke jente mer enn gutt da....hadde vært kos med ei jente nå men blir like glad uansett hva som kommer....

jeg har også fått masse masse kviser etter jeg ble gravid...det har blitt en smule bedre men jeg får fortsatt jevnlig nye vonde store ekle kviser i panna hodebunn nese og hake...blæ...

Jeg venter en gutt ;) forøvrig tror jeg ikke på dette med typiske jente og guttetegn...tror det meste er veldig individuelt jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...