Gå til innhold

Da har jeg vært på ul, og nå vet jeg kjønnet..

Anbefalte innlegg

He, he, må flire litt. Det hele er så merkelig. Det var jammen et lite menneske der inne!! Som sparka med føttene og smatta ivei.

Her om dagen skreiv jeg at jeg var så usikker på om jeg ville vite kjønnet, men nå vet jeg det jammen, og driver nå på jobb og forteller alle det. Så, ingen hemmeligheter her i gården!!

Det er en gutt, det var det jeg hadde på følelsen og!

Men, det med kjønn er jo ikke viktig i det hele tatt, men der er litt kjekt å vite bare for moro skyld.

Ble satt tilbake 5 dager ( er det ikke tilbake det blir), fra 17 til 12 nov. Så kvess å "få" 5 ekstra dager, plutselig er jeg 19 uker på vei!

Fortsetter under...

Heisann:)

Så koselig......

Gratulerer masse. Høres ut som en livlig liten gutt!!

Ønsker selv å vite kjønnet, men det er som du sier ikke viktig, men kjekt å vite.

Lykke til videre Skrømti, og ha en fin dag:)

Hei! Så gøy da! Satt termin nærmere og vet kjønnet., det var bra!

Jeg var også på ultralyd idag, 13 uker, og den hoppet og ordnet inni der faktisk, hehe, hadde ikke trodd h*n var så aktiv så tidlig.. Men veldig gøy å se på de småttisene da, inni magen!

Så gøy!! Jeg skal på ordinær ul om ca 3 uker, gleder meg masse!! Håper lillingen vår ikke er sjenert h*n heller, har så lyst til å vite! Stemte noen av de kinesiske kalenderene (her på bim, babyverden osv) på deg?? Kjekt å bli satt tilbake (fram???) da!

Annonse

Dere er jo så søte som svarer på innlegget, skulle bare vræle det ut jeg, men så kjekt med respons.

Når det gjelder utregning av kjønn og det kinesiske kartet eller hva det nå heter, så stemte det. ( det med alder og hvilken måned barnet ble unnfanget)

Dette er svære greier jenter, vi er jammen heldige som får oppleve dette! Jeg føler meg iallefall kanon priviligert! ( i likhet med ca 50 millinoner andre kvinner som årlig får barn, hm, er visst ganske vanlig, ja..)

Kinakartet stemte for meg også. (får gutt) Det som er litt merkelig er at jeg har hatt følelsen av at det blir gutt hele tia og at venninda mi sa at hun så på meg at det skulle bli gutt.. (kan jo være tilfeldig da)

Synes hele babyen blei så mye mer "virkelig "etterpå, når man vet noe om han. Moro:)

Gratulerer saa masse!!

Jeg 0nsker ogsaa aa bli satt fremover i tid, gleder meg saa mye at jeg klarer nesten ikke vente lenger, selv om jeg ikke har termin f0r i slutten av november :) tihi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...