Gå til innhold

Hvor lenge etter befruktnink kjente dere symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 12+1 idag, og kjenner fortsatt svært lite....Litt kvalm av og til, litt stikninger i sida og ømme pupper - that's it!

 

Ømme pupper fikk jeg omtrent rundt den tida jeg skulle ha mensen, ellers har jeg som sagt ingen særlige symptomer å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster og kvalme dukket opp omtrent samtidig hos meg.. like etter at jeg skulle hatt mensen.. så i uke 5 eller sånn tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var følte meg veldig oppblåst et par dager før jeg ventet mensen, pleier aldri å være det vanligvis før mens, så jeg ble mistenksom. Og så hadde jeg en hel dag jeg var kvalm, men det kan jo ha vært pga mistenksomheten og bekymringene...hehe...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte på meg at det var noe på gang noen få dager sex, men var redd det var ønsketenkning da. Tok etpar graviditetstester som viste negativt og tenkte at: nei, skal mye til for å bli gravid samme mnd man tar av p-plaster (16.mai). Men, da dagen kom for TR så tok jeg en ny test og gjett hva: den var positiv. Etter beregning er jeg 4 uker og 3 dager. Så jeg hadde følt riktig. Dette er barn nr. 2 for meg. Jeg hadde metallsmak i munnen en dag, var trett, tisset mye, hissig, kort lunte, svett og tørst. Også øm nede i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på første forsøk etter en spontanabort,vet derfor når jeg ble gravid for vi hadde sex bare denne ene gangen før testen ble positiv.Symptomene kom 8 dager etter samleiet,men puppestikk og en ulmende kvalme.Positiv test 12 dager etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde symptomer fra uke 4 til uke 9-10.. så begynte de å mildne. Var mest plaget av ekstrem trøtthet. Nå i uke 18 har jeg fått tilbake litt av trøttheten, men d kan også være utlading etter en ekstrem hard eksamensperiode...:-)

 

Men d er ikke uvanlig at jeg sovner i armkroken til kjæresten :-) da jeg egentlig skal se film sammen m han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det bare dager etter befruktning. Var egentlig ikke bevisst symptomene i og med at vi egentlig ikke prøvde å bli gravid den mnd. Fikk veldig ømme pupper og mistet all sexlyst. I tillegg ble huden min veldig tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...