Gå til innhold

November: Skrytebile :o)


Mum&Peanut

Anbefalte innlegg

Er forsatt helt i hundre etter U/L på onsdag og må bare dele bilde av det lille nurket som spreller rundt i magen min. Det er under våre album - Mum&Peanut - selfølgelig.

 

Skulle ønske jeg visste om det er en liten gutt eller jente, men de kunne ikke se det for nurket var litt sjenert. Har ny U/L om 4 uker, så får håpe jeg finner ut noe da:o)

 

Ha en strålende dag alle sammen :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor har du ny ul..??

om jeg kan spørre... har såå lyst på ny jeg og .. fikk ikke vite kjønnet jeg heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget plutselig at jeg har stavet overskrift feil - det skal selfølgelig lese SkryteBILDE....

 

Jeg bor i England og i mitt omeråde er det vanlig å ha en UL for å fastsette termin dato (gjerne rundt 12 uker), men jeg var ikke inne til UL før 17 uker....og deretter har man gjerne en rutine UL rundt 20 uker, for å sjekke at foster er ok, hvordan det ligger og kjønnet forhåpentligvis.

 

Jeg gleder meg til å se lille nurket igjen allerede:o)

 

x

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, mitt bilde fra UL av pjokken er helt makent, han lå presis likedant!! Morro å se :) Vi fikk 3 bilder, på det andre ser man tydelig familiejuvelene, så pappan var mektig stolt der han studerte Jr :)

Lykke til videre!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...