Mum&Peanut Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Er forsatt helt i hundre etter U/L på onsdag og må bare dele bilde av det lille nurket som spreller rundt i magen min. Det er under våre album - Mum&Peanut - selfølgelig. Skulle ønske jeg visste om det er en liten gutt eller jente, men de kunne ikke se det for nurket var litt sjenert. Har ny U/L om 4 uker, så får håpe jeg finner ut noe da:o) Ha en strålende dag alle sammen )
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 hvorfor har du ny ul..?? om jeg kan spørre... har såå lyst på ny jeg og .. fikk ikke vite kjønnet jeg heller....
Mum&Peanut Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2006 Oppdaget plutselig at jeg har stavet overskrift feil - det skal selfølgelig lese SkryteBILDE.... Jeg bor i England og i mitt omeråde er det vanlig å ha en UL for å fastsette termin dato (gjerne rundt 12 uker), men jeg var ikke inne til UL før 17 uker....og deretter har man gjerne en rutine UL rundt 20 uker, for å sjekke at foster er ok, hvordan det ligger og kjønnet forhåpentligvis. Jeg gleder meg til å se lille nurket igjen allerede:o) x
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Herregud, mitt bilde fra UL av pjokken er helt makent, han lå presis likedant!! Morro å se Vi fikk 3 bilder, på det andre ser man tydelig familiejuvelene, så pappan var mektig stolt der han studerte Jr Lykke til videre!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå