Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 når festet hodene på bebisene deres ?? og hvor lang tid etterpå fødte dere? jeg er andregangsfødende og hodet festet seg for to uker siden. er 35uker i dag... takk for alle svar!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Hei du. Jeg har tre og venter nr 4.... Med nr en festet hodet seg i uke 33. Med de andre skjedde ikke det før fødselen var i gang.. Så det er vel helt individuelt. Nr en kom forresten to uker før ul termin, men dagen før min egen termin. De andre kom 6 og 15 dager over tid. Hodet kan nok (dessverre) være festet en god stund før den lille kommer.. Kjenner flere som har gått over tiden med hodet festet også. Lykke til da. Nå er det ikke lenge igjen og babyen er iallfall helt klar
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg venter nr 2 nå i disse dager - og hodet er ikke festet fortsatt. Da jeg fikk nr 1 var ikke hodet festet før fødselen begynte. Så jeg tror det er veldig individuelt dette her...
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Med førstemann festet hodet seg i uke 34 og jeg fødte 11 dager på overtid. Denne gangen festet hodet seg i uke 35 og jeg er nå 15 dager på overtid... Snøft..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå