2barns mamma i juli-08?? Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Fant ut på tirsdag (13.06) at jeg er gravid.. ut i fra beregningskalkulatoren er jeg nå 4+5 på vei.. Dette er min første så det er veldig spennende!!!! ) Men jeg er så forferdelig oppblåst... (ler).. enkelte ganger skulle en tro at jeg var flere måneder på vei... *LER HØYT* Murringen er det jamt og trutt... hehe tror pinade at kvalmen holder på å melde seg bittelitt innimellom... men men.. er det normalt å være SÅÅÅ oppblåst?!?! flere med samme erfaring??? klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea80 & Gullgutten Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg er kjempeoppblåst i magen, spesielt på kveldene. Så jeg klarer nesten ikke skjule at jeg er gravid, er nå 7+ 3. Men folk kan jo egentlig bare tro at jeg har lagt på meg. HEHE....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg er veldig oppblåst. Er 9+5, men ser ut som om jeg er minst 5 mnd på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skolekritt Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei Tro meg, som blivende pappa (9+2) kan jeg bekrefte at oppblåsthet er helt vanlig, fra ganske tidlig i graviditeten. Også hos mor.. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bea80 & Gullgutten Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. juni 2006 haha.... den var bra!!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe1311 Skrevet 16. juni 2006 #7 Del Skrevet 16. juni 2006 du er absolutt ikke alene om å være oppblåst.. jeg 8 uker på vei her, og kjenner meg som en ballong til tider.. man skulle tro jeg var lenger på vei enn jeg er... men om det ser ut som jeg er gravid eller bare feit er jo en annen sak da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå