Gå til innhold

Fosterlyd...??


morra di

Anbefalte innlegg

Har vært hos legen nå. Hun spurte om jeg ville høre fosterlyden. Holdt på å prøve lenge, men hørte ikke "et pip"... Er 9+5 i dag. Er det vanlig å høre noe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er normalt jeg. Jeg er 11 + 4 i dag og var hos legen for sjekk i går. Og da spurte jeg om jeg kunne få høre fosterlyd.

Han advarte meg mange ganger at det ikke var sikker at vi kunne høre noe så "tidlig", og at jeg ikke måtte bli bekymret om vi ikke hørte noe.

Heldigvis hørte vi noe da...hørte MASSE....:)

Så jeg tror det er normalt å ikke høre noe når man er 9 + 5..:) Tror ikke du trenger å bekymre deg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen når jeg var 12+3, og han ville ikke høre fosterlyden selv om eg ba fint......

sa det var fortidlig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll i går (var da 12+0), og legen klarte ikke å finne fosterlyden, selv om han prøvde lenge.

Han sa at det var veldig usikkert om man kunne høre noe så tidlig, det kommer visstnok an på hvordan fosteret ligger, hvor mye polstring du har på magen osv. Jeg fikk streng beskjed om å ikke bekymre meg, da alt så helt fint ut, og så fikk jeg en ny time i uke 15 for å sjekke hjertelyd en gang til da.

 

Så jeg tror nok det er veldig vanlig å ikke høre noe når du er 9+5.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på livmor og plassering, mange vil ikke lytte før ved uke 15 eller så for å ikke skremme noen! Neste gang finner dere den nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Da dropper jeg panikken :-)

He he...det er nok kanskje det at jeg har litt mye polstring på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...