kjærlighetsbarn i magen Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er i uke 8, har vært på tidlig ultarlyd pga blødninger. Da så de at det var to foster. Merker ikke så mye ennå at jeg er gravid, bortsett fra litt større bryster og litt morgenkvalme. Er det flere som hadde det slikt i begynnelsen? Hører at man ofte er så mye dårligere med to, men merker ikke så mye til det. Fungerer som normalt i hverdagen så langt
Tjatjo Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har heller ikke vært spes. kvalm. Har vært en del trøttere enn jeg pleier.....men foreløpig er det det eneste. (17+0 i dag)
casber Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 jeg hadde mistanke når jeg var 6 uker på vei. Magen krevde mammabukser også var jeg kjempetrøtt av ingenting. Hard i magen ble jeg også. Det føltes så "annerledes" en 2år tidligere da jeg gikk gravid med en.Kvalmen kom først i uke 9. Og da hadde jeg vært på UL og fått sjokkmeldingen. Det gikk så 4 uker før jeg slo meg så til ro med tanken på å bli trebarns mamma, at jeg kunne begynne å sove igjen om natten.
NOLIVA Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Jeg var sikker på at det var to veldig tidlig. Sammenlignet med de tre andre svangerskapene mine, var det en markant forskjell på at jeg vokste så fort. Var og usannsynelig trøtt fra uke 8-25...fortsatt må jeg ha mine ekstra "høneblunder" gjennom dagen, noe som ikke er like lett å få til med tre andre små som krever sitt.Kvalme har jeg ikke hatt denne gangen heller, men andre ting dukker opp under veis som tvilling-gravid, det har jeg merket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå