Gå til innhold

Juni: Ingenting skjer..


skorpion81

Anbefalte innlegg

..blir gal. Hadde termin mandag.12.juni men her skjer ingenting, var hos jordmor igår og hodet har ikke festet seg engang. Har time hos jordmor neste torsdag for stripping hvis ikke jeg har født til da. Vil helst slippe å bli satt på drypp da jeg ble det forrige gang, det var noen unaturlige vonde rier. Men håper jeg slipper å vente til torsdag og. Er så lei folk som ringer og spør: hvordan går det? Skjer det ingenting? Har lyst å skrike NEI!! Du vet du får beskjed når det skjer!!! Men kan nesten ikke bli sint heller. Forstår jo at de må spørre. Men de kan ringe litt mindre syntes jeg. Har aldri vært så populær før nå liksom. Alle vil vite det først. Jaja dette ble MYE syting men kan ikke hjelpe for det. Trenger å få frustrasjonen ut et sted.

 

Lykke til alle dere andre som ikke har født enda, håper vi får snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff....ja...tror ikke jeg noen gang har fått såååå mange tlf og mld hver eneste dag før...folk er jo helt på styr!!!! tror de liksom ikke jeg går å venter også eller?!?!?!? herregud...hjelper ikke akkurat på snegle tiden at folk spør døgnet rundt om han ikke har kommet enda...!!!!!

 

Jeg hadde termin 9. juni og fytti å lei jeg er nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Legen min nevnte på no nyere forskning på at det ikke var bra for baby`n å vente i 14 dgr + før de satte i gang...men var på sykehuset for ctg (litt liten aktivitet) for ca 9 dager siden og der sa de at de ventet til 14 dager over termin for da å VURDERE om de skulle sette gang....jeg vil da ikke vente såååå lenge før de gjør noe når forskere har funnet ut at det ikke er bra for baby`n!!!! skal til legen igjen mandag så hører med han da!!!

 

uff...nei det var ikke akkurat med i planen å gå over tiden...men sånn er det nå:(

 

Lykke til videre:) Håper de bestemmer seg for å ut i den store verden snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej det er ikke noe morsomt å gå over tiden. Man vil jo helst føde til termin. Jeg selv hadde termin 14 juni, men har ikke heller født ennå. Sist gikk jeg over 14 dgr, men håper jeg slipper det denne gang. Synes morgendagen er en fin dag å føde på jeg.... :-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også termin 12. juni og denne jenta vil bare ikke ut. Vi får ta det som et godt tegn av babyene har det bra i "husene" våre, men nå er det på tide å flytte ut syntes jeg. Nå sliter jeg med å holde humøret, håper virkelig det nærmere seg nå. Babyen er jo det eneste jeg tenker på, det eneste som føles viktig for meg nå, vanskelig å da finne på masse artige og fornuftige ting å gjøre??!

 

Stå på jenter, det kan ikke være lenge til det er vår tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Jeg hadde termin 1.juni!!!!!!!!! UL-termin 3.juni, men legen følger 1.juni da han mener den er riktigere, så jeg er faktisk 15 dager på overtid!!!!! ARGH! Drittlei av bekymrede telefoner, men glad jeg bor på en annen kant av landet enn resten av slekta:-) Og så blir jeg satt i gang på mandag da, så ser lyset i enden av tunnellen her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mektig imponert over dere...så lenge over..

jeg er lei alt...og har 6 dager igjen til termin.

 

Hadde sikkert banket legen hadde det vert meg som gikk 15DAGER over.....

 

Lykke til alle....rekner med dere får før meg.

 

Sender masse rier til hele gjengen...hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...