Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Babyen min på 7 mnd våkner mellom 04 og 07. I natt (for det er jo tross alt natt kl 04...) kl 04 våknet hun og var så våken som bare det. Lå og pludret og lo, prøvde å amme henne i søvn igjen men neida. Måtte stå opp da.....

Hun legger seg kl 19, kanskje en ide å legge henne senere, men hun er så forferdelig trøtt og grinete da.

Fortsetter under...

Jenta mi er 5 mnd, og har begynt å våkne klokka 5...*gjeeeespe*. I morges lot jeg henne ligge der å snakke og hoie for seg selv i senga, og tok henne ikke opp før 6.

Syns 6 også er drygt tidlig men...hun forlanger ikke at vi skal stå opp da i det minste, hun vil egentlig bare ha selskap. Ligger i midten i storsenga og lager monster/sirkelsaglyder, ruller rundt, fanger tærne sine, lugger meg og står i.

Hehe.

(men hun kunne godt begynt å våknet senere ja, 7 hadde vært fint!)

(hun legges forøvrig rundt kl. 19. Har forsøkt å holde henne oppe lengre, men hun våkner like forbaska tidlig gitt...)

Annonse

Jenta mi er åtte måneder. Hun varierer egentlig på når hun våkner om morningene, men stort sett mellom syv og halv ni en gang. Det mest vanlige er i åtte tiden. Hun legger seg stort sett klokken syv, men det varierer også litt, alt etter når hun har hatt ettermiddagsluren sin.

Annonse

Gutten min på 4,5 mnd våkner ca kl 07.30. Han legger seg 19.30 hver kveld.. Våkner kl 03 ca for mat vanligvis og 06. Når han våkner kl 06 raper jeg han ikke og jeg sitter å vugger mens han spiser sånn at han ikke skal våkne. Da sovner han alltid(bank i bordet) igjen med en gang. =) 04 var jammen tidlig ja.. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...