Gå til innhold

200 dager igjen! wohooo!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

and counting! og imorgen er det din tur, Iselin :) hihi...

 

I helga stikker jeg til 2.tri, jenter - da slipper dere masinga mi om terminlister, bruksanvisninger og dundersalt på ei stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nesten det er dårlig gjort at du forlater oss... Men det er jo en hyggelig grunn, så vi får tilgi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo snart etter da, SpongeBob :) Hvordan har min svampe-venn det ellers? Guttungen blitt frisk? Kallen reist hjemmefra igjen?

 

Ny pica for min del forresten: (ut med dundersaltet, så ikke jeg blir like svær som dundersalt-trollet sjøl) vietnamesiske vårruller, og jordbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bare saa du vet det, etter aa ha lest om dundersalt her fikk jeg mamma til aa sende fra norge.. har fortsatt ikke kommet frem, men det boer det venligst gjoere snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi så gøy! Krysser fingrene for at postgangen skal speede opp så du får medisin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på T minus 225 days and counting, og i motsetning til deg har jeg jo EL på klokkeslett... Dro tidlig hjem fra Grønland som du vet, og fikk to vidunderlige dager med min elskede sønn - og mannen, da. Siden har jeg vært i Bodø på et ukeslangt møte som er ferdig om 2 1/2 time, og så skal jeg hjem. Er hjemme kl 20, og GLEDER MEG! Gubban, så godt det skal bli, nå skal jeg ikke jobb-reise før til Moskva i september!

 

Har ellers litt småpanikk innimellom, for jeg hadde helt glemt at spekemat var fy! Gjett hva jeg har fått ved alle lunsjer de siste to ukene, både her og i Grønland? Får håpe spira har det bra likevel, er i alle fall både småkvalm og med utrolig ømme pupper, så ting virker jo å være i orden...

 

Pica? Mnei, har ikke kommet helt dit hen. Bortsett fra at jeg MÅ ha egg til frokost, da, men det kan jo skyldes hotellfrokostbord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

henger meg på til 2.trimester på søndag jeg...

 

..legetime på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer etter med dunder(salt) og brak...hehehe...:)

Du sniker i køa!!!! Alltid ass!!! ALLTID!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere :o) Alle merkedager må feires!! Va på 200 dager i går selv, og 199 i dag...er bare å telle seg nedover. Sees på 2.trimester snart!! Skal på UL på tirsdag, tror jeg venter med å hoppe over til jeg faktisk har sett at det er en sprellemann i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...