Gå til innhold

200 dager igjen! wohooo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kommer jo snart etter da, SpongeBob :) Hvordan har min svampe-venn det ellers? Guttungen blitt frisk? Kallen reist hjemmefra igjen?

Ny pica for min del forresten: (ut med dundersaltet, så ikke jeg blir like svær som dundersalt-trollet sjøl) vietnamesiske vårruller, og jordbær!

Annonse

Er på T minus 225 days and counting, og i motsetning til deg har jeg jo EL på klokkeslett... Dro tidlig hjem fra Grønland som du vet, og fikk to vidunderlige dager med min elskede sønn - og mannen, da. Siden har jeg vært i Bodø på et ukeslangt møte som er ferdig om 2 1/2 time, og så skal jeg hjem. Er hjemme kl 20, og GLEDER MEG! Gubban, så godt det skal bli, nå skal jeg ikke jobb-reise før til Moskva i september!

Har ellers litt småpanikk innimellom, for jeg hadde helt glemt at spekemat var fy! Gjett hva jeg har fått ved alle lunsjer de siste to ukene, både her og i Grønland? Får håpe spira har det bra likevel, er i alle fall både småkvalm og med utrolig ømme pupper, så ting virker jo å være i orden...

Pica? Mnei, har ikke kommet helt dit hen. Bortsett fra at jeg MÅ ha egg til frokost, da, men det kan jo skyldes hotellfrokostbord...

Gratulere :o) Alle merkedager må feires!! Va på 200 dager i går selv, og 199 i dag...er bare å telle seg nedover. Sees på 2.trimester snart!! Skal på UL på tirsdag, tror jeg venter med å hoppe over til jeg faktisk har sett at det er en sprellemann i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...