Gå til innhold

Juni: Guro kom på termin 9juni!


camo

Anbefalte innlegg

Endelig er vår prinsesse født!

 

Fødselen gikk veldig fort og greit. Jeg reiste med engang jeg merket noe til sykehuset(var livredd for å ikke rekke fram...). Da vi kom fram kl.09.00 var jeg i veldig fin form med svake rier, men med 5 min intervaller(var da litt usikker på om vi ville bli sendt hjem igjen).Etter undersøkelsen viste det seg at jeg hadde 8cm åpning, jordmoren sa at dette kommer til å gå fort(ha ha tenkte jeg, først må det vel komme noen rier som gjør vondt!). kl.10.15 kom de første riene med litt tak i (fortsatt 5 min intervaller) etter 5 rier begynte pressriene og etter 5 pressrier var jenta ute! Rakk verken å få lystgass(og jeg som hadde gledet meg til litt dop...) eller å få av meg kjolen! Jeg sprakk ingenting.

 

Guro var 4.2 kg og 54cm lang. Hun var litt kald når hun kom så hun måtte ligge 1 time i kuvøse, men ellers var hun i storform.

 

camilla

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så utrolig mye! Hørtes ut som en fin fødselsopplevelse, gleder meg til det er min tur!

Kos dere i finværet, og lykke til fremover (fint navn forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer s mye med lille Guro!!:-)

Bestiller en sånn fødsel jeg og!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....kunne jeg også få en sånn fødsel..

Dette hørtes for godt ut til å vere sant.

 

Gratulerer så masse...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulrerer så mye med vel overstått! Det høres ut som en perfekt fødsel. Har termin i dag, og håper at min er like presis som din, men det er kanskje fare for at vi sees på Sandaker i morra på BIM treff? Eller blir det litt klønete for deg?

 

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...