*keiko med jente og gutt* Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Var på 6 månders kontroll i går og go jenta her har fått en dårlig vane, jeg har vel bidratt til den men vi måtte få en stopp på det. hun våknet alltid i 4 5 tiden og nektet og sove. hvis hun havnet i sengen min sovnet hun med en gang. det hendte hun våknet tidligere også. Hun spiser mye på natten og kanskje ikke så mye jeg hadde håpet på dagen... så da fikk vi beskjed av helsesøster og flytte hun inn på eget rom og slutte emd natt puppen.... alt på en gang...jaja...vi får nå prøve da. Vi gikk ut og var ganske så bestemte på at dette skal vi får til. Så fant vi ut at vi skulle kjøpe ny seng til jenta vår, vi kjøpte en litt billig seng og den holdt på og falle fra hverandre etter 6 månders bruk...Så da fikk vi reklamert på den og investert i en fin og stødig seng! det ble så flott med den nye senga og himmling og alt på det nye rommet hennes. Vi kjøpte en baby call som kan spille sanger og vi kan snakke intill så hun kan høre det (til senere bruk) Hun sovnet i sengen vår mens vi monterte den nye. Jeg ga henne pupp ved midnatt og la henne i den nye sengen. Nå skulle sambo få trå til. han sang til henne til hun sovnet og vi la oss, hun våknet npen ganger med det gikk fint. han var så flink, sang og strøyk henne på hodet til hun sovnet igjen. kl 5 var det stopp....nå ville hun ikke. hun ville ha pupp....jeg hadde melkespreng og hun fikk litt. nesten ingen ting men jeg hadde så vondt og sambo tok henne igjen. hun ville ikke sove så de sto opp og så på tv, da sovnet hun igjen og sov søtt i sengen tsin til jeg vekkte henne kl 9. så nå satser vi på at dette ordner seg om ikek så lenge. sambo er klar til og stå på nå i 2 uker sa han så dette skal gå bra! Selv om det er trist og flytte henne ut fra rommet mitt, er jo koselig også da...så var det godt og ha sengen og rommet sitt tilbake... så nåfår vi bare håpe at neste natt går like så greit om ikke littbedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5370018-da-har-jenta-mi-sovet-p%C3%A5-eget-rom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkuratja Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Heisann. Så bra da, syns d høres ut som en drømme-første-natt-på-eget-rom. Thihi. Vi har ei tulle på litt over fem måneder som holder på akkurat på samme måte som god jenta, høres d ut som. Det er blitt verre de siste ukene, og virker som hun er blitt bevist på at dersom ho "tuller" nok får hun komme over i vår seng i fem tiden. Dårlig vane, særlig når hun har sovet hele natta i si egen seng fra hun var to uker. Våkner ofte hele natta gjennom, blir lagt til puppen og spiser, tidligere har d vært lett å legge henne tilbake i senga for soving, men dette blir og bare vanskeligere og vanskeliger for hver natt. Skriker når jeg legger henne i senga, men er såre fornøyd med å ligge å kose med puppen.. Så om noen uker skal vi og legge henne på eget rom, så håper du kan oppdatere på utviklingen om nettene. Godt å høre hvordan d går for andre. Uansett bra eller dårlig. He he. Lykke til i alle fall. Og skjønner deg veldig godt på at det er trist å flytte henne ut fra rommet. Gruer meg masse jeg, men trur nok det blir godt å kunne lese på senga på kvelden igjen, og snakke litt sammen på rommet. Nå våkner hun bare vi snur på oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5370018-da-har-jenta-mi-sovet-p%C3%A5-eget-rom/#findComment-5370913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå