Gå til innhold

Oj! To stykker!

_svana_

Anbefalte innlegg

Trodde aldri at jeg skulle skrive et innlegg i dette forumet...

Var på UL i går, er 20 uker på vei. Det blir sikkert fint etter det første sjokket, men akkurat nå er det nettopp bare - et sjokk.

Vi har ingen fra før, og bor i en tre-roms i Oslo. Hadde vært greit å få en i gangen, sånn at vi kunne øve litt først. Men neida, her blir det nok å gjøre!

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen i klubben!

Er helt ny her selv. Fikk vite at jeg har to i magen for en uke siden. Men så var jeg på tidlig ultralyd i uke 7. Ikke så stort sjokk for meg som det må være for deg siden jeg har satt inn to egg etter ivf-behandling.

Har du ikke merket noenting? Er ikke magen veldig stor? Kanskje ikke så lett for deg å merke sånt noe siden du ikke har barn fra før... men for min del er dette svangerskapet heeeeeelt annerledes enn det første og alle symptomene er veldig sterke... så jeg hadde en viss anelse ja... :-)

Heisann og velkommen hit! Kjenner godt til den sjokkfølelsen du beskriver ja, men jeg lover deg at etterhvert så vil du starte å glede deg mer og mer over det! ;-)

Vi har heller ingen barn fra før, bor i en tre-roms og hadde sett for oss "nok med en av gangen" men slik blir det altså ikke.

Nå gleder vi oss kjempemasse! Og jeg kunne ikke tenke meg å "bare" fått en, det blir jo ekstra stas å få to da! :)

Gratulerer så mye, og lykke til videre i sv.skapet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...