Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Skal i svømmebassenget med dattra vår for første gang i morgen... Men kan ikke si jeg ser fram til å vise meg offentlig i bikini (har ikke hatt badedrakt på mange år, og vil helst slippe prøveromsnedturen da kroppen ikke er slik den var før fødselen...) Andre som har det slik?? Tenker at "heldigvis vil jeg være under vann mesteparten av tida..." hva trenger man med til babyen? Svømmebleie. men må man ha "badebukse" utenpå svømmebleien???
Blomman Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 svømmebleie holder- men vær obs at om hun bæsjer så har det en tendens til å komme utenfor bleia i vannet..... det er ikke hyggelig, men de man kjøper der vi bader holder ikke - bra vannet er kloret, regner med at det skjer en del slike uhell med barn i baseng. Har tatt dem opp så snart det er oppdaget og fåt vasket dem og satt på ny bleie. Ang det å ha på seg badedrakt , du har min medfølelse...... kjenner til det der ja
RockMama Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Men har du både badebleie og badebukse og det ikke blir trangt er du jo sikra hvis du smeller på begge to Hadde jeg gjort. Da holder det jo alt inne en stund. Hadde blitt så flau hvis mini hadde bæsja utover i bassenget.
Blomman Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Ja gjett om jeg er flau!!!! er ikke moro- kunne være en ide m badebukse utenpå ja - men har liksom ikke kommet på det når man får kjøpt badebleier der vi bader.. hhe he - takk for godt råd- skal ta det med meg når baby skal bli med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå