vi blir 4 :o) Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 mener å ha hørt en gang at når man har passert 5 mnd, skal man ikke ligge på ryggen, for barnets beste. Stemmer dette? vet noen hvorfor? )
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 mener å ha hørt noe om noen nerver som kommer i klem, og at du kan besvime, men tror ikke det er noe farlig for barnet.
<3 Jentemafian <3 Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Det er vel i 7/8 mnd at du kan besvime for da er du blitt så stor. Jeg MÅ sove på ryggen hver natt ellers får jeg ikke sove så jeg sliter nr jeg ikke kan gjøre det. er i 5 mnd nå det går fint
Pingo Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Jeg husker også å ha lest noe om dette, men jeg ligger fortsatt på ryggen for det meste, og jeg er i min 28. uke! Har ingen andre problemer enn at det noen ganger føles litt tungt... Tror ikke du skal tenke så mye på dette, ligg sånn som føles best for deg du )
gladjinta Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Det har noe med at barnet og morkake begynner å få litt tyngde, og kan klemme på og stenge passasjen i en stor blodåre. Du merker det dersom det skjer. Ved min forrige fødsel ble jeg satt i gang og lå på ryggen i senga mens de overvåket fosterlyden. Jeg ble lagt litt for flatt, og var nær ved å besvime. Var veldig ubehagelig! Fikk dratt i den røde tråden i siste liten. Er nå i uke 23, og ligger fortsatt på ryggen. Foreløpig går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå