Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Endelig, har egentilg ventet på dette en stund.. ikke slik at jeg har vanskelig for åbli gravid,(gravid for tredje gang med p-piller innabors),men ventet lenge på at samboeren skulle bli klar.. Jeg har to fra før hvor den yngste nå begynner på skole til høsten. Jeg har sagt klart i fra at jeg ikke har såveldig lyst til å vente for lenge.. etter 3 år i tenkeboksen fikk han det bare servert i fange, jeg var blitt gravid selvom jeg tar pillen(ikke alltid regelmessig må sies..) Jeg er overlykkelig og SUPERKVALM!!! det kjennes ut som innvollene mine vrenger seg sånn ca hele tiden, det begynner først å roe seg når middagstid er over.. Jeg ble stor fort medde andre også, men nå klarer jeg faktisk ikke holde inn magen, og siden jeg er så kvalm orker jeg ikke ha på trange bukser..resultat:jeg ser jo faktisk gravid ut!! vi tenkte vi skulle drøye en stund før vi forteller det til noen, men det spørs om det ikke syntes likevel....Og vi som har bestillt tur til Tyrkia i 2 uker midt i Juli... Er engstelig for å bli sykavmatogvarme,og ikke kan jeg vaksinere meg eller.. Noen som har noen tips??? Tar imot med glede:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5369798-gravid-med-barn-nr-3-og-kvalm-som-fy/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå