Jordbærjenta 72 Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet hvordan julibarna våre blir ifølge stjernetegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg har termin på slutten...så da blir det muligens et "løven" barn...... der og kan godt noen også "spå"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya78 Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Det eneste jeg har hørt er at de kan være litt "tykkhudet" - vanskelige å komme inn på. Men, når man først blir kjent med en kreps, er de "myke inni" Har også hørt at de ofte er sta og viljesterke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Det passer godt på meg, det du sier der:-) Hilsen krepsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 baby'n min blir nok som meg den da, sjøl født 1.juli og babys termin 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 16. juni 2006 #6 Del Skrevet 16. juni 2006 veeeeldig snille vesner asså=) hehe, nejda, vi krepser er følsomme, kan lett krype inn i skallet vårt, er ikke langt mellom latter og gråt.. ellers er vi ambisiøse, kreative, løsningsorienterte, rettferdige og praktiske. jeg gleder meg til å få en liten kreps, siden jeg er det selv, tror jeg lettere forstår h*n da, vi blir jo sikkert likere pga av felles tegn.. ittno å bekymre seg for=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå