hvemerjeg? Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har en sønn på 19 mnd. og han ble tatt med ks. Nå er jeg gravid igjen, er 6+4. De siste dagene nå så har det begynt å stikke i arret mitt, normalt? Et annet spørsmål er om man skal ha en annen type oppfølging i svangerskap når man har hatt ks tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Du kommer nok til å merke litt til arret, dette er ikke farlig. Du trenger heller ikke noen spesiell oppfølging enn en samtale på bakgrunna v tidligere KS.. Det skal stå i papirene dine fra KS om det er nødvendlig å ha KS neste gang - feks pga for trangt bekken, el andre forhold. Står det ikke at du trenger dette, blir det en vanlig oppfølging frem til fødsel. JEg tok røngten av bekken for å avklare om jeg trengte KS andre gang. Hadde hastesnitt første gang, valgte planlagt KS andre gang, og skal også ha det tredje gang om jeg er så heldig å bli gravid nå :-) Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå