Bratsj Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Ble så nyskjerrig av innlegget ditt - hva fikk du se ??????
Vanja84 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Leste et annet innlegg fra henne der det sto at hun får tvillinger
_svana_ Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Stemmer det. To små - friske, og like store. Gjett om jeg er ukonsentrert på jobb i dag!
Bratsj Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2006 Wow - og du hadde ingen mistanke ?? Dobbelt-grattis !!
_svana_ Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Nix, ikke i det hele tatt. Er uforskammet frisk og rask. Men takk for gratulasjonen!
selfangerkjerringa Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Dobbelt heldig du altså Gratulerer så masse!!! Gjør unna to friske, fine unger i et jafs du, luringen... mens vi andre må slite oss gjennom to graviditeter.... hehehehe Lykke til framover! Du kan i hvert fall glede deg over litt ekstra oppfølging framover. Blir spennende å lese innleggene dine utover sommeren! klem fra meg og knøttet (som jeg foreløpig antar er ETT og ikke to...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå