Gå til innhold

Hvordan går det an......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...........å finne ut at en er gravid först etter at det har gått 3 el 5 mndr????

 

Jeg har lest noen av innleggene på BIM og det finnes mange som har opplevd det.. Min venninne fant ut at hun var gravid når hun var 5 mndr på vei, da hadde hun hatt mens hele tiden og ellers ingen symptomer bortsett fra noen kilo extra hun hadde fått..

 

Dere som har opplevd det, hvordan fant dere ut?

Viste testene negativt? Hadde dere mistanke??

 

Jeg har nemlig hatt brunt utflod i 15 dager med litt blod innimellom, mensen min denne måneden var denne "utfloden"..ikke i närheten av den vanlige mensen jer bruker å ha og i tillegg 2 uker forsinka var den..Småkvalm, stikkinger i magen, halsbrann, sure oppstöt (som jeg forresten ALDRI har plagdes med för!)

, ömme bryst, mensmurringer nesten daglig...

 

Men den j..... CB vise negativt senest igår... :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro at de få det gjelder ikke sjekket med gravidtester, så dersom CB viste negativt, så er du nok ikke gravid. Men jeg skjønner deg så godt. Jeg har selv mange ganger gått og lurt på om jeg ikke var gravid i den tida vi var i prøvefasen. I ettertid har jeg skjønt at plagene var innbildte. Dvs de var jo reelle, men likevel et resultat av min ubevisste ønsketenking og stadige leting etter mulige symptomer. Men er du fortsatt i tvil, så kan du jo kontakte legen, så tar de en sjekk på deg. Så slipper du iallefall å gå rundt å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...