oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Hei, er det noen av dere som er hoven i bena? Det er jeg.. Merket det skikkelig i går kveld. Det er litt ubehagelig å gå da siden jeg var veldig hoven i går.. Tips?
Nicita73 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Merket det for første gang i går selv, tok på meg en par sko som strammer litt over vrista, ikke godt nei, hadde skikkelige merker når jeg tok de av meg. Er nok varmen som sliter på oss nå.
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 støttestrømper...Brukte det da jeg var hoven i mitt forrige svangerskap.
Nicita73 Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Men når bruker man støttestrømper da? Når man er hjemme eller på natten? Er vel ikke pent med sommerkjole og støttestrømper;)
andregangsmor78 Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg fikk det og for første gang denne uka. Tror det er varmen som gjorde utslaget, ble nesten helt utslått. Har ingen tips annet enn å sitte/ligge med beina høyt når du har mulighet.
svensen Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har hatt vonde bein som har hovnet lett opp siden uke 13, er nå over 18 uker. Støttestrømper og beina opp er det eneste som virkelig hjelper. Det finnes lange stay-ups støttestrømper hvis man synes knestrømper ser stygt ut. Om man har et litt langt skjørt ser det uansett ikke så ille ut med knestrømper. Det hjelper så godt mot de vonde beina mine - jeg dropper dem bare når jeg absolutt må. Et tips er å starte dagen med støttestrømper på jobb og så ta dem av når man kommer hjem, det er mer effektivt enn å ha dem på om kvelden, men ikke om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå