Gå til innhold

Hvor stor "skal" man bli??

NOLIVA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 29+3 og har et symfysemål på 35,5cm. Jeg er like stor som da jeg fødte de 3 andre barna mine, og kjenner at det virkelig presser på ribbena og magehuden at det vokser to stk i meg nå. strekkmerker er jeg forskånet for, og magen virkelig! strutter!! Imponert over at det er plass til å vokse enda mer, for det er det jo.. Har ingen særskillte plager utover trøtthet og disse åreknutene som virkelig trives..særskilld på venstre ben!

Hvor store er dere andre nå? Og, hva gjør dere med evnt plager ved åreknuter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som deg også barn fra før, 2 stykker, og er nå i 34.uke med tvillinger og tanken slår meg hver dag: hvor mye større kan jeg bli.

Alle syns jeg har liten mage til å være så langt på vei med to, men jeg føler meg virkelig sprengt. Har bare mage enda også så jeg føler virkelig at jeg har en kjempefotball på magen.

Bank i bordet - jeg har heller ikke strekkmerker enda.

Angående åreknuter har jeg ikke hatt det tidligere, men har nå fått litt på høyre ben og det plager meg. Mest at jeg synes det er så stygt. Snakket med legen om det og hun sa at man kan operere det bort etterpå så vi får se hvordan det blir seende ut når kroppen kommer tilbake til sitt vanlige igjen.

Noen "skavanker" skal man vel få også...

Lykke til...

Skrevet

Jeg har hørt at man er like stor i uke 30 når man bærer to, som de som er i uke 40 og bærer et barn.

Skrevet

Jeg gikk bare til uke 32, og hadde sprengt alle symfysemål... Guttene ble 1754 og 1902 gr, så egentlig var de store plugger.... Jeg hadde heller ikke strekkmerker, men fikk dem faktisk under fødselen... Selv om det var keisersnitt, så var det som om magen plutselig slappet av, og så eksploderte det... Sier ikke dette for å skremme, men for at dere ikke skal bli overrasket!!!

Klem Christina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...