Gå til innhold

Veronica_84 og Maddi


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

hei jenter....

Synd at vi ikke fikk snakket sammen igår...

Blir alltid slikt når det er så mange på et langbord....

Vi må få til noe bedre neste gang :o)

Håper virkelig at det blir noe av det som PinnsvinTrine nevnte - picnic i parken. Er flere som har nevnt det, men det er nå det fine været har kommet.

Og som Theaokt har nevnt - shoppingtur til Oslo med påfølgende lunsj eller middag....Da drar vi en gjeng og raider butikkene.....for babyklær og mammaklær...Regner med det blir etter skattepenger/feriepenger har blitt utbetalt ;op tiihiii......

 

Var knallbra at dere kom igår !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen :) takk for kjemphyggelig treff igår... :) og skjønner det ikke går og prate like mye med alle når man sitter så mange rundt et langbord, men jeg håper det blir piknik som pinnsvintrine foreslo eller shopping tur til oslo :) da har vi muligheten igjen.. :)

jeg er kjempe glad jeg ble med dere iallefall...

jeg fikk mensen idag jeg da så da begynner jeg på 2pp nå...

trakk til meg masse baby støv fra dere igår så håper det hjelper ;P

 

ha en fiiin helg og kose deg i dette nydelige været :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe.....du gjorde det du ja !!

Her har du masse, bare til deg *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håper det hjelper ;o)

Blir nok begge de to treffene :o)

Typisk at bilen stoppet foran fotgjengerfeltet og du måtte vinke leeeeenge...hehehe............

Blir nok av muligheter å skravle :o)

 

Ha en fin helg du også og kos deg masse !!

Jeg må være med og fikse på verandaen som skal rives opp og legges på nytt :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det var kjempe koselig! Steffen bemerket til og med at jeg var så sprudlene når jeg kom hjem :)

Nå er spaniaturen bestillt,så vi reiser 7.juli og kommer hjem igjen 20. Så jeg håper at ikke "alle" treffene blir i det tidsrommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får kommentarer fra gubben at jeg er litt i hundre selv.

Men også at jeg kommer med så merkelige påfunn og kommentarer etter jeg er har vært inne på BIM eller sitter og leser.....hehehehe

Osloturen blir nok ikke før i slutten av juli eller august ihvertfall.

Picnicturen vet jeg ikke - men det er fullt mulig at det blir flere slike, så du kommer nok med :o)

Du kose deg masse i syden - heldiggrisen !!!! BIM treffer er det mange av - så lenge noen gidder å kalle inn folket ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...