Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nå kun en plass igjen...har masse erfaring både som dagmamma og praktikant.Elsker jobben min,ville ikke byttet med noen:)Bor i blindvei med lekeplass både hagen og i enden av gata.Er så og si daglig i kontakt med en annen dagmamma så ungene kommer til å treffe andre unger også.Vi går i åpen barnehage,turer i skogen,baker og lager ting.Kan nevne att jeg bor i klepp kommune,på orstad(ikke så langt fra kverneland)....Ring meg så prates vi,hilsen skretting.Tlf 47342838

Skrevet

heisann.

Vi bor på Tu, men trenger ikke dagmamma før på nyåret. Er det greit om jeg sparer på tlf ditt å ringer og hører om du har noe ledig da?

Skrevet

Hei gulpemamma:)Klart du kan det,ring meg når du trenger meg.Helst ei lita stund før så vi kan bli enige om div....Dette va koz,glede meg til vi snakkes....koz deg i mellomtiden:)siri...

Skrevet

hei.

så flott!

Da tar jeg kontakt når det nærmer seg, blir jo ikke før i januar neste år.. men jeg håper du har ledig plass da også:)

jeg tar nok kontakt i slutten av dette året slik at jeg kan komme å se hvordan du har det og slik at vi får møtes. Vil jo gjerne treffe deg, for å se hvor min lille "golllegutt" kansje skal være:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...