Lille sol@ med Frida Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har hatt litt halsbrann før også, men i dag er det ille... Jeg har spist 4 gaviscon, men det hjelper liksom ikke ............. jeg er 26 uker i dag faktisk jiiiipiiii....Men tilbake tilpoenget.. Noen som har et godt råd????
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Har du prøved Link jeg bruker det og det hjelper bare jeg har gått tom derfor sitter jeg oppe nå.
Nicita73 Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Melk og flytende Gaviscon er det som redder meg...og Lovehearts, men prøver å ikke spise så mye av de sukkerbombene:)
Lille sol@ med Frida Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2006 Hmmm, takk jenter andre gangen jeg får tips om lovehearts. Link er det sterkere enn gaviscon? Jeg har brukt det fordi det liksom er ment for gravide..... Men er det helt ufarlig å bruke det er det gull..... Skal få min andre halvdel til å kjøpe med hjem i dag jeg......Melk er jeg ikke glad i ... Sjokomelk er det lov Nesquick????
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har alltid med meg en flaske med Club soda, og drikker det... Det hjelper godt mot halsbrann. Fikk det anbefalt av jordmor som jeg gikk til kontroll hos i mitt forrige svangerskap. Halsbrann har begynt igjen for min del, og jeg har alltid med meg club soda...Vondt skal vondt fordrive.
Rut Bram Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 jeg sverger til flytende Gaviscon! Sjekk nøye om Link kan brukes av gravide hvis du vil prøve det. Såvidt jeg har hørt (men er ikke sikker da) er det bare Gaviscon som anbefales gravide.
andregangsmor78 Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Rå potet skal vist virke. Har ikke prøvd det selv, fordi jeg er heldig og har sluppet halsbrann (så langt i allefall).
cth77 Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Sist jeg gikk gravid var jeg veldig plaget med halsbrann, legen skrev ut noen tabletter som jeg skulle ta hver dag, skulle forebygge halsbrann, var veldig gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå