Gå til innhold

dere som er gravid med nr 2 eller 3, osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte magen å synes på nr 1, og når på nr 2, 3...?

er gravid med nr 2 nå, 13-14 uker på vei, men magen er jo helt flat.

husker ikke helt når den begynte å synes sist, men var var hvertfall bra synlig når jeg var 20 uker på vei. vet at det er langt unna, men det begynte jo så smått før det og...

nå er den så flat som den ikke har vært siden før jeg ble gravid sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann begynte magen å komme i uke 24ca, med 2.mann ca uke 20, begynnte å få kommentarer i uke 23.. på at jeg var gravid altså.. men jeg har fått dem VELDIG tett da.. så tidlig som uke 13-14, da har jo såvidt livmoren begynt å komme opp.. mange som ikke har mage på flere uker enda.. de fleste vil jeg tro. I 4-5 mnd føler man seg gjerne bare litt tjukk!

Skrevet

husker ikke helt tallene, men jeg brukte mamma klær fra uke 16 sist. denne gangen kan jeg ha på meg noen av de vanlige buksene sel i uke 26.....merkelig.

Skrevet

Husker ikke når magen kom med førstemann,men denne gangen fikk jeg mage tidlig gitt!

Er nå 16 uker,og må bruke mammabukser.Magen står ut,og det er godt synlig.

Skrevet

Jeg vil herved melde en stk mage for savnet!!!

Jeg er 13 uker på vei og............ ingenting,ikkeno,nada,njet, nothing.

Dette er min 2dre og jeg vet jeg ikke akkurat fikk mage veldig tidlig sist heller...... men dette er for drøyt. Beklager men jeg vil ha mage og gjerne noen spark....eller ihvertfall få høre hjertelyden....

Beklager, er hjemme med isjas og vondt i ryggen i dag og er så sliten og lei av at alt bare skal være vondt og slitsomt, vil kjenne babyen min og få noe som gjør at jeg liksom vet hvorfor dette er greit....

For det er det jo verdt når jeg vet at dette ender i et lite mirakel;)

Skrevet

husker ikke helt når den kom sist, men denne gangen kom den ganske raskt. begynte med mammabukser rundt uke 14. er nå 24 uker og VELDIG tydelig gravid.

Skrevet

Jeg fikk mage rundt uke 17 med førstemann og rundt uke 14 med andremann. Nå er jeg 12+1 med nr. 3, og har ennå ikke fått mage. jeg venter også - jeg vil ha mage og spark!!

det vil si, mage har jeg, men den er bare fleskete og oppblåst og stygg. Vil ha pen stram gravidmage!!!

I tillegg var jeg på første kontroll i går og fikk ikke høre hjertelyd selv om legen lette både lenge og vel...skuffelse!

Skrevet

Pølsa: Jeg har ikke nr 3 i magen...men mage har jeg jo, bare ikke sånn søt j"eg er gravid mage"... stramm og fin og greier... kommer vel den også...

men hjertelyden er liksom blitt litt viktig den nå... Er det noen i trondheim som har sånn hjertelyd greier??? Kan jeg låne? ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...