Gå til innhold

lurer fææælt...


Margrethe1311

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på når man liksom kan begynne å se og kjenne på seg selv og sin egen mage at det er noe der... jeg føler meg liksom oppblåst men jeg er jo bare 8 uker på vei.... noen som vet noe... =))!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg på også! Jeg er 8+6 idag, og lurer mange ganger på om det er noe der inne i det hele tatt. Magen har ikke vokst (bare fett fra masse is i sommer:-) Jeg har nesten ikke symptomer, må inrømme at jeg nesten er litt bekymret. Det er jo bare fint å ikke kjenne så mye hvis alt er i orden, men jeg føler at det tar uendelig lang tid før man får noe bekreftelse på det! Hvis man må vente til ultralyden er det jo enda 10 uker til man ser at noe lever der inne!

I den lille boka jeg fikk av legen står det at livmora skal være på størrelse med en appelsin i uke 10. I morgen er jeg 9+0, og sånn jeg har skjønt det, så er det da inngangen til den 10. uken...Og ikke kan jeg skjønne at en appelsin skulle fått plass nedi magen uten at det skulle merkes eller kunne sees.... Håper det skjer noe snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i den 10 uke, altså 9+1 idag. jeg har kjent mye rart nede i magen min, og kjenner tegnene igjen fra sist gang jeg var gravid. Eneste at jeg kjenner det mye tidligere denne gangen. Jeg hadde nok også vært urolig for om jeg fortsatt var gravid hvis jeg ikke hadde kjent noe, men det betyr ikke at det er noe galt. Det er helt normalt å bekymre seg litt, spesielt når man hele tiden sammenligner med de andre som er gravid osv.. Derfor er det mulig å kontakte legen og fortelle om din uro. De aller fleste legekontorer har et ultralyd apparat tilgjengelig, hvor de kan sjekke om der er et lite hjerte som banker. Så selv hadde jeg bare bestilt øyeblikkelig hjelp time på morgenen el noe sånt, og forklart at jeg er redd for at der ikke er noe mer.. Det er gratis med legesjekk når man er gravid. Bedre å finne utav det nå enn å uroe seg unødvendig;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...